
д-р Сашка Йорданова
общопрактикуващ лекар гр. СофияД-р Сашка Йорданова е общопрактикуващ лекар, базиран в гр. София.
Резервация на час за консултация
пн 16.06. |
вт 17.06. |
ср 18.06. |
чт 19.06. |
пт 20.06. |
сб 21.06. |
нд 22.06. |
---|
Към момента опцията за резервации на часове за дистанционни/присъствени консултации не е активирана. |
Контакти
Професионална биография
Към момента липсва информация за професионалната биография на д-р Сашка Йорданова.
Услуги
Към момента липсва информация за услугите, предоставяни от д-р Сашка Йорданова.
Цени
Към момента липсва информация за цените на д-р Сашка Йорданова.
Екип
Към момента липсва информация за екипа на д-р Сашка Йорданова.
Апаратура
Към момента липсва информация за апаратурата, с която разполага д-р Сашка Йорданова.
Транспорт
Към момента липсва информация за транспорта, с който разполага д-р Сашка Йорданова.
Партньори
Отзиви
Отзиви
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
Записахме се при нея декември. От януари досега съм я търсила 4 пъти - за болничен за мен, за преглед на детето или за бележка за градината. Всичките пъти ме изпраща в неотложен спешен кабинет в ДКЦ 20, където е пълно с народ, а отделно от това си плащат/правят ковид тестове. При предварително позвъняване кога да отидем на преглед отговорът все беше „сега преглеждам само здрави деца“. Постоянно поднася различна информация, както графика ѝ не бил сменян от 20 години. Веднъж казва, че нямало нужда да звъня, направо да гледам графика и така да ходя, не записвала часове. Като отидох, без да се обадя, пък защо не съм звъннала. Така и не успяхме да разберем като лекар колко струва, защото така и не ми прегледа детето. Отношението ѝ всеки път беше отвратително и абсолютно неадекватно. Повече няма да отидем при нея, а ще си ходим на частно и ще чакаме юни месец, за да я сменим.
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
Отношението на д-р Йорданова към пациентите е отвратително и унизително. Като лекар може и да струва нещо, но като човек е кръгла нула!
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
След като ми даде грешно направление за специалист (като изрично ѝ обърнах внимание върху кръвен резултат, налагащ прегледа), отказа да ми го смени и това резултира в плащане на 60 лв. за преглед. При проведеното лечение и последваща нужда за среща със същия специалист след 3 месеца пак ми издава грешно направление. Веднага ѝ обърнах внимание, а тя ме нахока, че ме питала, а аз не съм си казала. Разговорът се въртеше само покрай проведеното лечение, назовах специалността на докторката и нямаше как да знам, че на компютъра попълва направление по въпросите, които задава. Обръщам внимание на това, че в следващия момент ме заплаши, че нямало повече да ме приема без час. А чакалнята беше пълна с хора без записан час, лично попитах, за да не прередя никого.
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
Не се отнася с нужното внимание към пациентите. Помощничката ѝ също е груба. Не отговаря на обаждания по телефона. Отказва направления.
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
Не съм доволна от работата ѝ като педиатър!
Моят отговор на коментара
Моето лично съобщение до автора на коментара
Моят сигнал за нередност с коментара
Много добър педиатър
Относно педиатърката мога да напиша следното: За времето, през което беше педиатър на децата ни: - нито веднъж не ги прегледа, докато бяха болни; - все ни препращаше към центъра, с който работи, под претекст: - „не могла сега да приема болни“, - не било редно спрямо др. пациенти; - все се караше на децата, когато влязат в чакалнята и се заиграят с оставените там играчки... ами ако не искате да вдигат шум - не оставяйте играчки във фоайето; - при малкото пъти, при които се отзоваваше, прегледът и изписването на лекарства ставаше по телефона; - когато звъннехме да си запишем час, ни се казваше, че няма нужда от записване на такъв... а когато бяхме пред кабинета, ни питаха: „Ама Вие защо не сте си записали час?“ WTF За центъра, с който работеше преди, „Гален21“... връщаха нимногократно, защото не им се работеше. Връщаха ни с най-различни доводи: - системата не работи; - бъг в системата; - ама не може само с първите 6 цифри от ЕГН-то (при положение, че в системата само с първите 6 цифри им излиза ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПАЦИЕНТА); - трябва да имате здравна книжка... да, и да знам съдържанието на отварата за вечен живот?! WTF Единственото свястно нещо в този т.н. здравен център „Гален21“, беше д-р Даниела Ганчева, която макар младата си възраст наистина с гордост може да носи титлата „Д-р“. Обгрижваше децата във всички аспекти, в които можеше. Господ да ѝ дава здраве и дай Боже да има още като нея, и дано скоро открие своя практика... че такива като д-р Сашка Йорданова - по път и над път, с багер да ги ринеш. Ако ѝ е омръзнало да бъде педиатърка... и да взима скромните над 20 000 лв., винаги може да загърби практиката... и да стане чистачка... за огромните 800 лв.... и пак ще обикаля света с тази заплата, в месеца по два пъти... може и по три пъти месечно.